Aide - Recherche - Membres - Calendrier
Version complète : Nouveautés Chez Apple
La Communauté TitaXium > Service Communication > Espace Détente Communautaire
elf
Après avoir été fermé pendant environs une heure apple à réouvert l'apple store avec 2 produits en plus:

-iTunes 5

On s'enrichi d'un nouvel iTunes, les nouveautés sont: (extrais de la page d'apple)

New in iTunes 5

New Look

Streamlined design makes iTunes even easier to use.

Search Bar

Find stuff fast and refine your search with the handy new Search Bar.

Smart Shuffle

Adjust random playback to hear what you want.

Sync from Outlook

iTunes now supports iPod syncing for Outlook and Outlook Express on Windows PCs.

Playlist Folders

Organize all your playlists into folders.

Parental Controls

Limit kids? access to the iTunes Music Store and sharing features.

Album Reviews

Browse over 1,000 album reviews.

The Complete Harry Potter

Download all six audiobooks or the Digital Box Set and add the collector?s iPod with Hogwarts crest.

iTunes for Your Mobile Phone

Sync music to the Motorola ROKR E1.

Take It All In

iTunes 5 lets you enjoy all sorts of sounds, from podcasts of your favorite radio shows to new music to bestselling audiobooks. Importing your existing music is merely a matter of inserting a CD. And the iTunes Music Store makes discovering new music single-click simple. Search more than 2 million songs, 15,000 podcasts and 11,000 audiobooks instantly, then refine your results using the new Search Bar. Putting a world of music at your fingertips, iTunes 5 offers something for everyone.

Take Madonna?s entire catalogue, for example. The iTunes Music Store now features every song ? from ?Lucky Star? to ?One More Chance.? Or jumpstart your digital music collection with iTunes Essentials, compilations of great songs organized by mood, artist or theme. Discover songs culled from the Best of Bob Marley, Workout Essentials, Latin Jazz and more. Feeling more bookish? Only the iTunes Music Store offers the complete six-volume Harry Potter audiobook series for online download. Even better, when you buy the complete Harry Potter Digital Box Set, you can also get a collector?s edition iPod engraved with the Hogwarts crest. As always, the iTunes Music Store features musical Exclusives and Celebrity Playlists. And don?t forget free podcasts ? radio-style shows from major media and homegrown broadcasters alike ? available from the iTunes Podcast Directory. Whatever your listening pleasure, iTunes has you covered.

Make It Your Own

Once you import and download all your music, iTunes 5 lets you manage it any way you please. Create playlists to suit your mood, then organize them with handy new folders. Use Smart Shuffle to adjust random playback to hear more of the songs you like. Set parental controls to ensure your kids hear only what they should. Sync everything ? even Outlook contacts and calendars ? to your iPod. Share your tastes by publishing an iMix to the iTunes Music Store or streaming to your home stereo with AirPort Express and AirTunes. Burn custom mix CDs, complete with cover art to match. For every song, podcast or audiobook in your library, iTunes 5 offers you a perfect way to manage each.

En gros pas grand chose de nouveau a part l'interface mais c'est cool tout de même smile.gif

-iPod Nano: l'iPod plus petit que le shuffle avec un écran couleure...

Aussi fin q'un crayon:

Cela n'est encore que sisponible sur apple.com et pas en français, mais iTunes5 est déjà localizé en français smile.gif

Envoy!
SX
C'est cool d'avoir des informations sur tous les horizons informatiques.
Le crayon parait un peu modélisé mais je pense que çà doit être vrai, j'irais tester à la Fnac quand il sera en France -_-
graph[fx]
Merci pour l'info..

Hop mon powerbook vient d'installer la derniére version de Itunes5. :-)
elf
Moi je l'ai installé hier soir mais pas encor testé... (j'ai pas eu le temps de retourner sur l'ordi aprèes le redémarrage forcé)

Sinon l'iPod est normalement dispo sur l'apple store...
Zorro56
Bon je mets à jour mon iTunes smile.gif .
thoy
Moi aussi je vais mettre mon itunes à jour, mais tu n'aurais pas d'autres infos sur le nouvel ipod, genre capacité, prix et autres ??
elf
Oui bien sûr!

il y a 2 modèles: un 2Go dans les 200$ je crois et un 4Go dans les 300$

Apple sais mieux que moi

(Au passage juste pour rapeller que apple est le développeur de Mac OS X, l'OS le plus sécurisé d'après WikiPedia et des recherches scientifiques, et en même temps un des plus simple a prendre un main. La plupart des entreprises qui font de la mise en page et de la publicité/infographie (ou leur sections qui le font) sont sur mac!)
thoy
Merci, mais en ce qui concerne l'ipod, je trouve qu'il faut pas trop abuser, c'est bien d'avoir quelque chose de petit, mais là ça commence à l'être un peu trop...
TaZz_
Moi je trouves ça révolutionnaire ^_^
thoy
J'ai pas dis le contraire, mais bon je pense que les ipod mini suffisaient, mais eux préférent en remettre une couche...
Zorro56
Citation (SeoxyS @ jeudi 08 septembre 2005 à 18h37)
(Au passage juste pour rapeller que apple est le développeur de Mac OS X, l'OS le plus sécurisé d'après WikiPedia et des recherches scientifiques, et en même temps un des plus simple a prendre un main. La plupart des entreprises qui font de la mise en page et de la publicité/infographie (ou leur sections qui le font) sont sur mac!)
*

Tu trouves que c'est utile de sortir ça ? Cela ne va que relancer un troll qui n'est pas près de diparaître tant que tu seras la .

Tes messages deviennent vraiment n'importe quoi ...
Zorro56
Version 5.0.1 de notre lecteur multimédia préféré disponible .
Mekza
Faut noter dans les nouveautes 10 jolies failles dans Mac OS X smile.gif
Ceci est une version "bas débit" de notre forum. Pour voir la version complète avec plus d'informations, la mise en page et les images, veuillez cliquer ici.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.